תוכנת מסופונים לטכנאים, אפליקציה לטכנאי שטח

תוכנת המסופונים לטכנאים Mobile4ERP  מאפשרת ללקוחות פריוריטי ERP של Priority software מענה מלא ושלם לניהול קריאות שרות ויומן קריאות לטכנאים אשר מראה את הקריאות לפי תאריכים ועדיפות לטיפול.  תוכנת המסופונים Mobile4ERP  מאפשרת ניהול מחסן טכנאי וניפוק חלקים לקריאת שירות.

אפליקציית המסופונים מאפשרת דווח תקלות, דווח שעות עבודה, הפקת מסמכים ודוחות מתוך הסמארטפון או המסופון, צילום באמצעות הסמארטפון וקישור אוטומטי כנספח, הדפסת קריאת שירות למסך הסמארטפון, החתמת הלקוח על המסמך על גבי מסך הסמארטפון וקישור אוטומטי של הטופס החתום לקריאת השרות בפריוריטי.

מסופונים לטכנאים

 

אפליקצית הטכנאים מאפשרת גם לסרוק ברקודים באמצעות הסמארטפון כאשר הוא מעביר מלאי מהמחסן הראשי לרכב שלו או כאשר הוא מנפק חלפים לקריאת שירות אצל הלקוח.

אפליקציית טכנאי השטח מאפשרת לטכנאים לגבות כסף מהלקוח, לבדוק את מצב המלאי במחסני החברה, לפתוח קריאות המשך ולנהל צ'אט והתיעצות פנימית עם משתמשים שונים בארגון. תוכנת המסופונים Mobile4ERP תומכת במגוון הציוד המודרני הקיים היום בתחום המסופונים כולל מסופונים מוקשחים, מסופונים עם קורא בר-קוד בקצה, טאבלטים יעודיים לטכנאים. אפליקציית המסופונים תומכת בכל מכשיר המריץ מערכת הפעלה של אנדרואיד או IOS איפון אייפד וכו'. תוכנת המסופונים Mobile4ERP  מאפשרת להתאים את תוכנת המובייל להתאמות הפרטיות שבוצעו בפריוריטי.

 

ליצירת קשר, אנא השאר פרטיך ונחזור אליך בהקדם!


נגבסופט בע"מ

טלפון: 1-700-555200

info@negevsoft.com