אפליקציה עסקית

אפליקציה לשימוש הלקוחות שלך - אפליקציית לקוח

אם חשבת ששימוש בתוכנות לעסקים מתאים רק ללקוחות של בנקים גדולים או חברות ענק דע שיותר ויותר חברות קטנות ובינוניות מפתחות אסטרטגיה של אפליקציית לקוח כלומר אפליקציה עבור הלקוחות.

יותר ויותר חברות מתקשרות עם לקוחותיהן לא רק באמצעות אתר האינטרנט שלהם, כי אם באמצעות אפליקציה למכשיר הנייד: אפליקציית לקוח. החל מחברות נסיעות, דרך חברות פארם ועד למסעדות כולן לוקחות את מאמצי השיווק שלהם למדרגה הבאה.

אם לא ברור מדוע החברות האלו מתאמצות ליצור אפליקציות עבור לקוחותיהן הנה מספר סיבות מרכזיות שמסבירות מדוע כדאי ליצור אפליקציה עבור הלקוחות ועדיף מוקדם מאשר מאוחר.

1
דאג לנראות אצל הלקוח בכל זמן

הסטטיסטיקה מוכיחה כי אנשים המחזיקים מכשירים סלולריים מבלים מולם לפחות שעתיים ביום (!). גם אם המשתמשים אינם עושים שימוש אינטנסיבי באפליקציה של העסק שלך הם מביטים במסך שלהם פעמים רבות במהלך היום ונתקלים בלוגו של האפלקציה ואף עושים בה שימוש "פשוט כי היא שם זמינה".

2
פתח ערוץ תקשורת חדש מול הלקוח

האפליקציה משמשת למגוון נושאים: היא מספקת מידע, מחירים, מוצרים, קריאות שרות, מבצעים מיוחדים וקידום מכירות, מאפשרת ללקוח להכניס הזמנה, לבקש הצעת מחיר, לפתוח קריאת שירות, להעביר הודעות, לבצע חיפושים. כל אלה עוזרים לך להישאר בקשר בלתי אמצעי מול הלקוח ושומרים אצלו על עניין ונאמנות.

3
ספק ערך ללקוחות

דאג לתגמל אותם עבור השימוש באפליקציה דרך מתנות, הנחות או כל אמצעי אחר, זאת אחת הדרכים הזולות ביותר לשמור על נאמנותם.

4
בנה מותג והכרה

אפליקציה עבור הלקוחות תורמת באופן ישיר למודעות למותג שלך. מצד אחד אתה מכניס פיצ'רים שהלקוח משתמש בהם ומצד שני האפליקציה מראה לו את הלוגו היפה שלך ושם החברה. ככל שתגרום ללקוחות להשתמש יותר באפליקציה כך תגבר שביעות הרצון שלהם ואף כמות הקניות שלהם.

5
הגבר את מעורבות הלקוח

לא חשוב אם אתה מוכר פרחים או כלי עבודה אתה צריך לספק ללקוח דרכים רבות ככל האפשר להשיג אותך. אפליקציה מספקת ללקוח דרך חדשה ובלתי אמצעית להשיג אותך ואף לבצע פעולות מולך בקלות ובזמינות שאפילו הטלפון והמחשב שלהם לא מספקים. העסק שלך נגיש להם מכל מקום ובכל זמן. לקוחות רבים יעדיפו לבצע פעולות כמו הזמנות, קריאות שרות, מילוי טפסים וכו' דרך המכשיר מבלי לחכות למענה טלפוני או מענה למיילים.

6
בדל את עצמך מהמתחרים

כיום אפליקציות עבור לקוחות עדיין לא נפוצות בקרב עסקים קטנים ובינוניים וכאן תוכל לקחת יתרון ולתת קפיצה גדולה מעבר למתחריך. תהיה הראשון או בין הראשונים בתחום שלך להציע אפליקציה עבור לקוחותיך. הם יהיו מופתעים ומכירי תודה על החשיבה היצירתית והחזון שלך.

7
הגבר את נאמנות הלקוחות

עם כל האמצעים הקיימים היום: באנרים, פרסומות, מודעות בעיתונים, פרסומות בטלויזיה וברדיו, אנחנו מאבדים את ההשפעה על לקוחותינו. אפליקציה עסקית עבור הלקוחות שנותנת ערך אמיתי יחזקו את נאמנות הלקוח למותג ולמוצרים שלך. זאת הדרך הנכונה להתקרב ללקוח שלך מבלי להטריד אותו ולהיות "במרחק נגיעה ממנו" בכל זמן.

8
חסוך ביקורים של אנשי השטח שלך אצל הלקוחות

כאשר לקוח מקליד הזמנת מוצרים באפליקציה, או פותח קריאת שירות, או מדווח על עניין במבצעים או מוצרים, פעמים רבות הוא חוסך ביקור של נציג הארגון אצלו. כך השגנו שני השגים משמעותיים: חסכון מהותי בעלויות מחד והגדלת שביעות הרצון של הלקוח מאידך.

כעת, לאחר שסקרנו כמה נקודות מרכזיות על החשיבות והנחיצות של אפליקציה עבור לקוחותיך, קיימות עבורך שתי אופציות:

1

לבנות אפלקציה פרטית. פרוייקט כזה הוא גדול, יקר, דורש מעורבות הנהלה גדולה וכן תחזוקה בלתי פוסקת ויקרה של אפליקציה פרטית.
חוץ מתכנון חווית המשתמש, העיצוב והתיכנות של האפליקציה תדרש גם לפתח ממשקים יקרים למערכת ה-ERP שלך על מנת לפרוק ולטעון נתונים. בנוסף הממשקים גם מאטים את השימוש באפליקציה ופוגעים קשות בחווית המשתמש.
באופציה זאת הפרוייקט דורש זמן, כסף ומשאבים רבים על מנת להצליח.

2

במידה וברשותך תוכנת ERP של פריוריטי, תוכנת Mobile 4 ERP מספקת אפליקציית לקוח מחוברת באופן אינטגרטיבי ל- ERP ומוכנה לשימוש. כל מה שנותר לך לעשות הוא לתת לנו לשבץ את הלוגו שלך, את מסך הפתיחה המעוצב שלך, להגדיר את הצבעים של עיצוב האפליקציה בהתאם לצבעים המאפיינים את העסק שלך והאפליקציה מוכנה לשימוש הלקוחות.
כמובן שנסייע לך לתכנן בדיוק את המהלכים אשר ברצונך לאפשר ללקוחותיך לבצע, לתכנן את הנתונים שאתה רוצה לאפשר להם לראות, ולמרות שאתה מקבל הרבה מן המוכן, עדיין תוכל לשלוט ולתת לאפליקציה אופי יחודי של הארגון שלך.

אל תיגרר אחרי המתחרים שלך, הובל את התחום בו אתה פועל ובחר להעניק ללקוחותיך אפליקציה של העסק שלך Business App. זה זמין, לא יקר ומוכן לשימוש. פנה אלינו בכל שאלה ונעמוד לרשותך ביעוץ ועזרה. לפרטים נוספים אנא לחץ כאן