יתרונות אפליקציית Mobile4ERP – היישום של פריוריטי במובייל

Mobile 4 ERP הינה תוכנת מסופונים כוללת

Mobile 4 ERP מביאה לארגון, שעובד עם תוכנת פריוריטי ERP, אוסף יתרונות עצום.

עובדי השטח של הארגון וכל מי שנדרש לניידות, כלומר אינו עובד רק מהכסא במשרד, נהנים מיתרונות אלו.

אוסף יתרונות זה אינו מתקיים בתוכנת פריוריטי עצמה וגם לא בתוכנות ERP אחרות  (ראה הרחבה בנושא כאן).

ואלו הם היתרונות הבולטים:

1
אין צורך בממשקים!

התוכנה מוכנה להפעלה מול מערכת פריוריטי ואינטגרטיבית בצורה מלאה. התאמות תוכנה שמבוצעות בפריוריטי יעבדו גם בתוכנת המסופונים ללא כתיבת  ממשק או שימוש בכלי פיתוח חיצוני.

2
סביבת העבודה במכשיר מבוססת Native (תצורה טבעית) ולא Hybrid או Web!

המסכים הקטנים יחסית של הסמארטפונים אינם מציגים טוב מספיק את הנתונים של מערכות ERP וגם כאשר "מתאימים" ממשק "וובי" לסמארטפונים פעמים רבות התוצאות אינן טובות דיין לשימוש האינטנסיבי הנדרש מעובד שטח. Mobile4ERP היא אפליקציית Native. כך זוכה המשתמש בטוב שבכל העולמות: שינויים והתאמות בתהליכים ובתוכנה עצמה מבוצעים באמצעות ידע במחוללים של פריוריטי ומבוצעים בשרת ואילו המשתמשים במכשירי המובייל נהנים מעבודה מותאמת ומקצועית בסביבת Native אמיתית והטובה ביותר לעובדי שטח.

3
המערכת מאפשרת עבודה ב- Offline ועבודה ב- Online משולבים בצורה שקופה.

על המכשירים מותקן מסד נתונים קטן המאפשר למכשיר לעבוד בצורה עצמאית גם כאשר אין תקשורת לשרת. כאשר הקשר מתחדש המכשיר מסנכרן את השינויים שנעשו בו.

4
מהירות, מהירות, מהירות!

אנשי שטח לא סובלים עבודה איטית. זה מעצבן, זה מתסכל, זה גוזל זמן וכסף. Mobile 4 ERP עובדת תוך שימוש במסד הנתונים על המכשיר עצמו, כשמכניסים נתונים המכשיר טס וכשניתן מסנכרן את העדכונים עם השרת של הארגון כך שבעיות תקשורת לא מאיטות את קצב העבודה.

5
ממשק משתמש מודרני וידידותי

Mobile 4 ERP מתוכננת כך שהמשתמש ניזקק למינימום של לחיצות כפתור על מנת להשלים תהליך וכן כל המידע הנדרש זמין בכל מסך ואף בכל שורה דרך "הפעלות" יעודיות הניתנות להתאמה כמו כפפה ליד בכל ארגון.

6
פרסונליזציה: ניתן להתאים בצורה קלה וידידותית את פונקצינליות התוכנה לפי פרופילים של משתמשים שונים בארגון

לדוגמא: מנהלים בכירים בעלי הרשאות מתאימות יכולים לגשת לכלל הנתונים בארגון ואילו אנשי מכירות יראו רק את הנתונים הנוגעים לעיסוקם. דוגמא נוספת: מנהל עם הרשאות יכול לגשת לנתונים בתחום הרכש, המכירות, הכספים והשרות והכל בתוכנה אחת עם ממשק משתמש אחיד מבלי "לצאת ולהיכנס" דרך אייקונים שונים לתוכנות שונות.

7
טכנולוגיה יחודית

הטכנולוגיה היחודית של Mobile 4 ERP מאפשרת לפתח מסכים, דוחות והפעלות במכשירים הניידים, סמארטפונים וטאבלטים, ע"י הגדרה בשפת המחוללים של פריוריטי בלבד וללא צורך בידע נוסף.

8
תמיכה ב BPM ותהליכים עסקיים

Mobile 4 ERP תומכת בתהליכי ה- BPM שהוגדרו במערכת פריוריטי.

9
אפליקציית ניהול המחסנים, WMS, מוכנה לעבודה.

תוכנות לניהול מחסנים וניהול מלאי הן בדרך כלל יקרות ומורכבות. ב- Mobile 4 ERP ניתן לרכוש אפליקציית WMS - Warehouse Management Software, שמשתלבת עם כל המודולים האחרים בשרשרת האספקה. מתקינים, מיישמים ומתחילים לעבוד.

10
תמיכה בעבודה על סמארטפונים וטאבלטים התומכים הן ANDROID והן ב- IOS (אייפונים).

Mobile 4 ERP עובדת על שתי מערכות ההפעלה הנפוצות בעולם המכשירים הניידים ותומכת בתכונות ההפעלה הטבעיות של כל אחת מהן כולל עבודה על מסכים בגדלים שונים.

11
התקנת המערכת המרכזית מתבצעת בסמוך למערכת פריוריטי.

ההתקנה מתבצעת הן בשרתים במשרדי הלקוח, שרתים מרוחקים או בסביבת ענן ונהנית ממערך האבטחה הקיים במילא סביב מערכת ה- ERP.

12
שילוב מערכות הסמארטפון או הטאבלט

שימוש בברקוד, מצלמה, החתמת הלקוח על גבי המכשיר, חיוג מהיר, ניוווט ושימוש במפות ועוד וכל זה בממשק הטבעי של סביבת ה Native המותקנת על המכשיר והבנויה לעבוד בצורה טבעית מול הטכנולוגיות המתקדמות שמכשירי הסמארטפונים המודרניים מספקים.

13
מחולל דוחות חכם המאפשר הצגת נתונים על גבי הסמארטפון ממערכת פריוריטי, מכל המודולים שהותקנו בארגון

קיימים דוחות מוכנים וניתן להתאים דוחות נוספים כולל דוחות פרטיים של הארגון

14
Mobile 4 ERP תומכת בריבוי שפות. עברית ואנגלית מותקנות כבסיס.

ניתן להתקין גם שפות נוספות בתאום מראש עימנו.

15
הורדת האפליקציה ועדכון מהדורות דרך החנויות של apple ו- google.

עדכון מהדורות מתבצע כמו באפליקציה אמיתית דרך החנויות של apple ו- google.
המשתמש מוריד את המהדורה כשהוא רוצה ובזמנו החופשי. הורדת המהדורה אינה כופה את עצמה ואינה מונעת עבודה שגרתית באפליקציה שכבר מותקנת על המכשיר.

16
מרכז תמיכה מחזיק אנשי מקצוע המכירים הן את Mobile 4 ERP והן את מערכת פריוריטי כך שהלקוח לא נופל בין הכסאות.

מייסדי נגבסופט ועובדי החברה מומחים הן במובייל והן בעולם ה- ERP. שילוב זה בא לידי ביטוי במוצר עצמו והופך את היישום, הליווי והתמיכה בלקוחות לתהליך מאוחד. הפיכת המובייל לחלק אינטגרלי ממערכת ה- ERP מייצרת פתרון שלם והוליסטי.

17
לא צריך לצאת מהתוכנה על מנת לעבור בין האפליקציות השונות

אין "אייקון" שונה לכל אפליקציה כך שלדוגמא מנהל יכול לראות גם מכירות וגם קריאות שירות של לקוח מסויים מבלי לצאת ולהיכנס לשתי אפליקציות שונות.

18
פתרון מקיף

אפשר להנגיש לעובד השטח כל מה שנדרש לו ממערכת הפריוריטי ללא גבולות או סייגים של מודול כזה או אחר.

19
יישום מהיר וקל תוך שימוש בכלי פריוריטי המוכרים.

ניתן לפתח באמצעות ידע בכלי הפיתוח של פריוריטי והטכנולוגיה של Mobile 4 ERP תתרגם את הפיתוח לממשק Native במכשירי המובייל, לחווית משתמש מיטבית המותאמת לעולם המכשירים הניידים.

20
TCO נמוך

ידוע שאי הוודאות בהטמעת מערכות נובעת מפיתוחי תוכנה פרטיים, חוסרים שמתגלים תוך כדי הפרוייקט ומגבלות שעולה הרבה כסף על מנת לדלג מעליהן, אם בכלל ניתן. ב- Mobile 4 ERP שינויים ותוספות הם זמינים, מהירים ומתבצעים באמצעות ידע במחוללים של פריוריטי בלבד. ברוב המקרים אותם אנשים שהטמיעו את הפריוריטי וביצעו את ההתאמות הם אלה שיטמיעו גם את מערכת Mobile 4 ERP.

21
אין תלות בבית התוכנה

ניתן לבצע יישום, שינויים ותוספות גם באמצעות חברות יישום שעברו הכשרה על ידי נגבסופט, ללא תלות באנשי המקצוע של נגבסופט.

22
תמיכה מלאה בשרשרת האספקה של הארגון

הגישה לנתונים בכל המודולים במערכת הפריוריטי מאפשרת לנהל בסמארטפונים את כל שרשרת האספקה החל ב- CRM דרך מכירות, יצור, רכש, ניהול המחסנים, אספקות ושירות והכל באמצעות תוכנה אחת Mobile 4 ERP.