תוכנת מסופונים למחסן WMS, ברקוד, אפליקציה לניהול מלאי

במאמר זה נסקור כיצד תוכנת מסופונים לניהול מלאי, אפליקציית מסופונים למחסן Mobile4ERP, משפרת את ביצועי המחסן ומעלה את היעילות התפעולית בארגון.

הקושי בניידות במחסן וסקירת הפתרונות הקיימים:

מרבית הארגונים העוסקים ביצור, מכירות, יבוא ויצוא מחזיקים מחסנים שם הם נדרשים לנהל את המלאי. הדרך הבסיסית לנהל את המלאי הנה לדווח באמצעות תוכנות ניהול העסק או תוכנות ה-ERP בארגון (פריוריטי, SAP, חשבשבת, וכן הלאה) על תנועות המלאי: קבלה למחסן, תעודת משלוח, העברה בין מחסנים, ספירת מלאי וכדומה. על מנת לדווח, נדרש המחסנאי ללכת לעמדת המחשב ולהקליד את תנועות המלאי. הליכה זאת בין המדפים והפריטים במחסן לעמדת המחשב אורכת זמן רב, יוצרת טעויות הקלדה וספירה, וגורמת לחוסר יעילות בעבודת המחסנאי. כתוצאה מזה מחזיקים ארגונים מספר מחסנאים רב מדי אשר עובדים בחוסר יעילות ומרבים לטעות בדיווחים לתוכנת הניהול.

הטכנולוגיה שהשתפרה עם השנים הפכה את נושא הברקוד לזמין ולא יקר יחסית. ניתן להדפיס מדבקות ברקוד וקיים ציוד טוב לקריאת ברקוד. נשארה בעיית הניידות: איך הולכים בין המדפים במחסן ומדווחים לתוכנת ניהול המלאי, תוכנת המחסנים, במערכת ה ERP בעת ובעונה אחת?
לשם כך השתמשו בעבר במסופונים יעודיים ויקרים אשר במקרים רבים פרקו וטענו קבצים אל תוכנת ה-ERP. השימוש בהם מסורבל ודורש תחזוקה רבה של הממשקים ל-ERP. כל בקשה לשינוי מחייבת תיכנות הממשק מחדש וכל שינוי בגרסת תוכנת ה ERP עלול לחבל בממשק שכבר תוכנת בעבר. חברות מסוימות גם תפרו ממשקים Online. בממשקים אלו פתרו את בעיית הפריקה והטעינה אך בעיית תיכנות הממשקים ותחזוקתם נותרה בעינה ונוספה בעיה חדשה: כל בעיה בתקשורת גרמה להשבתת העבודה. בנוסף גם המכשירים מתיישנים במהירות והחלפתם עולה כסף רב.

אפליקציית ניהול מלאי

כיצד תוכנת המסופונים, אפליקציית המסופונים Mobile4ERP של חברת נגבסופט פותרת את נושא הניידות וניהול המלאי במחסן?

תוכנת מסופונים לניהול המחסן Mobile4ERP עובדת באינטגרטיביות מלאה עם מערכת פריוריטי כולל תמיכה בכל ההתאמות והפיתוחים הפרטיים שבוצעו בפריוריטי.
אפליקציה לניהול המלאי Mobile4ERP רצה על כל סמארטפון או מכשיר שמריץ מערכת הפעלה Android או IOS כולל כל סוגי הסמארטפונים, או ציוד ייעודי או סמארפונים מוקשחים וקוראי ברקוד שמורכבים ו/או מתחברים אליהם.
אפליקציה לניהול מלאי Mobile4ERP עובדת ,Offline/Online כלומר מסונכרנת עם השרת כאשר יש תקשורת וגם שומרת את הנתונים על המכשיר. כאשר יש בעיית תקשורת ניתן להמשיך לעבוד ולשדר את הנתונים כאשר בעיית התקשורת נפתרת.
תוכנת מסופונים לניהול המלאי Mobile4ERP מגיעה עם תוכנה לקריאת ברקוד מוכנה לעבודה. קריאת הברקוד מתבצעת דרך מצלמת המכשיר וגם דרך קורא ייעודי שמגיע כאופציה בחלק מהמכשירים.
אפליקציית מסופונים לניהול המחסן מביאה ממשק משתמש ידידותי ומודרני המותאם לעבודת המחסנאי כמו כפפה ליד ומשמש אלטרנטיבה ידידותית למשתמש במקום מסכי ה -ERP העמוסים והמורכבים.
תוכנת מסופונים לניהול המחסן כוללת טכנולוגיה ייחודית לפיתוח התאמות: הטכנולוגיה היחודית של Mobile4ERP מאפשרת לפתח מסכים, דוחות ושדות למחסנאי מתוך הפריוריטי וכל ההתאמות תופענה במכשיר של המחסנאי.
מה כלול באפליקציית המלאי של Mobile4ERP: משלוחים ללקוח, קבלות מספק, אריזות ללקוח כולל תמיכה בהכנת וניהול משטחים, החזרות מלקוח, החזרות לספקים, העברות בין מחסנים, ספירות מלאי, השמדות מלאי, ניהול מלאי ברצפת יצור ותמיכה בכל ההתאמות הפרטיות שבוצעו בפריוריטי.