פריוריטי מובייל – האפליקציות הכלולות במוצר

 תוכנת מסופונים לפריוריטי ERP

תוכנת המסופונים Mobile4ERP  מאפשרת ללקוחות פריוריטי ERP של Priority software, לתת לאנשי השטח בארגון, אפליקציות מבוססות פריוריטי, לניהול כל המודולים הקיימים במערכת וביניהם:
אפליקציה למכירות, אפליקציה לשירות וטכנאים, אפליקציה לנהגים POD, אפליקציה לדיווחי נוכחות, אפליקציה ליצור, אפליקציה לניהול מחסן WMS, אפליקציה למעבדה ובדיקות איכות, אפליקציה לספירות מלאי, אפליקציה להזמנות ללקוחות הארגון ועוד. אפליקציות המובייל תפורות כמו כפפה ליד לפי צרכי המשתמשים, ומראות בדיוק מה שאנשי השטח צריכים: הדוחות המסמכים והנתונים המדויקים המשמשים אותם בשטח. ממשק המשתמש הוא קל מהיר ואינטואיטיבי וניתן להתחיל להפעיל אותו בצורה מידית.

תוכנת המסופונים Mobile4ERP תומכת במגוון הציוד המודרני הקיים היום בתחום המסופונים כולל מסופונים מוקשחים, מסופונים עם קורא בר-קוד בקצה, טאבלטים יעודיים לאנשי מכירות. אפליקציית המסופונים תומכת בכל מכשיר המריץ מערכת הפעלה של אנדרואיד או IOS אייפון אייפד וכו'. תוכנת המסופונים Mobile4ERP  מאפשרת להתאים את תוכנת המובייל להתאמות הפרטיות שבוצעו בפריוריטי.


תוכנת מסופונים לטכנאים, אפליקציה לטכנאי שטח

תוכנת המסופונים Mobile4ERP  מאפשרת ללקוחות פריוריטי ERP של Priority software מענה מלא ושלם לניהול קריאות שרות ויומן קריאות לטכנאים אשר מראה את הקריאות לפי תאריכים ועדיפות לטיפול.  תוכנת המסופונים Mobile4ERP  מאפשרת ניהול מחסן טכנאי וניפוק חלקים לקריאת שירות. להמשך קריאה..

תוכנת מסופונים לרכש, אישור דרישות והזמנות רכש.

תוכנת המסופונים Mobile4ERP  מאפשרת ללקוחות פריוריטי ERP של Priority software מענה מלא ושלם לניהול הזמנות ודרישות רכש ונותנת כלים יעודיים לאישורי דרישות והזמנות רכש הכוללת אישור בלחיצת כפתור, הן באמצעות העברת סטטוס, הן בחתימה ברשימת מאשרים או חתימה פיזית על גבי מסך הסמארטפון.להמשך קריאה..


תוכנת מסופונים למכירות שטח, אפליקציית מכירות שטח

תוכנת המסופונים Mobile4ERP  מאפשרת ללקוחות פריוריטי ERP של Priority software מענה מלא ושלם לניהול ההזמנות ומעגל החיים של תהליך מכירה. אפליקציית המסופונים מאפשרת ביצוע הזמנות ידידותי מהיר ויעיל במגוון דרכים: להמשך קריאה..

תוכנת מסופונים לדיווח נוכחות והעדרויות

תוכנת המסופונים Mobile4ERP  מאפשרת ללקוחות פריוריטי ERP של Priority software מענה מלא ושלם לדיווח דיווח נוכחות והעדרויות אוטומטי וידני כולל חתימת מיקום ובקרות נדרשות.


WMS - תוכנת מסופונים לניהול מחסנים, אפליקציית מחסן  

תוכנת המסופונים Mobile4ERP  מאפשרת ללקוחות פריוריטי ERP של Priority software מענה מלא ושלם לניהול המחסן.  להמשך קריאה..

תוכנת מסופונים לפרוייקטים

תוכנת המסופונים Mobile4ERP  מאפשרת ללקוחות פריוריטי ERP של Priority software מענה מלא ושלם לדיווח שעות לפרוייקטים לפי פעילויות, מחירונים לפי תפקידים, תמיכה בהסכמי חיוב מול לקוחות, דוחות דיווח. להמשך קריאה..


POD - תוכנת מסופונים לנהגים, מעקב אספקות  

תוכנת המסופונים Mobile4ERP  מאפשרת ללקוחות פריוריטי ERP של Priority software מענה מלא ושלם לניהול ובקרה על העמסות ופריקות של משאיות וכלי רכב. להמשך קריאה..

תוכנת מסופונים לפריוריטי

תוכנת המסופונים Mobile4ERP  מאפשרת למתכנתי ומיישמי פריוריטי ERP של Priority software לפתח תוספות ושינויים כאשר כל הנדרש הינו ידע במחוללים של פריוריטי בלבד.


תוכנת מסופונים לדיווח יצור

תוכנת המסופונים Mobile4ERP  מאפשרת ללקוחות פריוריטי ERP של Priority software מענה מלא ושלם לדיווחים לפקודות עבודה, משיכות ידניות, אפליקציית המסופונים מאפשרת מילוי טפסי איכות וסבב חתימות על טפסי איכות על גבי הסמארטפון או הטאבלט.להמשך קריאה..

אפליקציה להזמנות לקוחות

תוכנת המסופונים Mobile4ERP  מאפשרת ללקוחות פריוריטי ERP של Priority software להעניק ללקוחותיהם מענה מלא ושלם לאפליקציה לביצוע הזמנות. להמשך קריאה..  


תוכנת מסופונים לניהול קשרי לקוחות CRM

תוכנת המסופונים Mobile4ERP  מאפשרת ללקוחות פריוריטי ERP של Priority software, מענה מלא ואינטגרטיבי לניהול קשרי לקוחות מול הפריוריטי. אפליקציית קשרי הלקוחות תומכת במעקב קשר כולל אינדיקציות וויזואליות של לקוחות אשר הקשר איתם אינו מתקיים בתדירות הנדרשת ונותנת כלים קלים למשתמש להתקשר אליהם ולתעד משימות. להמשך קריאה..