פריוריטי מובייל של נגבסופט – כיצד היא משלימה את תוכנת פריוריטי ERP?

בעסקים קטנים וגדולים בכל רחבי העולם, השימוש במכשירים ניידים נוסק בצורה משמעותית ככל שהזמן עובר. הסמארטפונים, אותם אנחנו יכולים לשאת לכל מקום בעולם, הפכו לכלי עסקי בסיסי אשר אי אפשר להסתדר בלעדיו, אם אנחנו רוצים להמשיך ולנהל את עבודתנו גם מחוץ למשרד.

בעוד השימוש באותם מכשירים ניידים ידוע ומוכר בכל העולם הצרכני והפרטי, כאשר מאות מיליוני אנשים עושים בהם שימוש יום-יומי, השימוש באפליקציות המחוברות ל- ERP אינו רחב דיו. שילוב אפליקציות מבוססות ERP על מכשירים ניידים הוא כוח שכל עסק שרוצה להתייעל ולצמוח בצורה מהירה, חייב לרתום אותו ולעשות בו שימוש.

כיצד אותן אפליקציות יכולות לתרום באופן משמעותי כל כך לחברות ותאגידים לשיפור ביצועי העובדים בהם?

ניהול מהיר ואפקטיבי

כאשר סוכן המכירות, הטכנאי  או הנהג מחזיק במכשיר נייד אשר מותקנת עליו אפליקציית נגבסופט המחוברת לפריוריטי ERP, הוא זמין למידע האירגוני ויכול לתת מענה לכל שאלה בזמן אמת מבלי צורך להתקשר טלפונית למשרד ולהעסיק עובד או מנהל נוסף שיתן לו מידע. בכל מקום בו הוא נמצא הוא יוכל לבדוק את הנתונים ולקבל החלטות.

במצב בו אנשי השטח בשרשרת האספקה והמנהלים הבכירים מקבלים את המידע בזמן אמת, יש להם את האמצעים והכלים לקבל בביטחון החלטות נכונות המתבססות על נתונים מאומתים וזמינים ולהימנע מקבלת החלטות על בסיס הערכות וניחושים. כך למשל סוכן מכירות יכול לראות את המכירות האחרונות והמחירים האחרונים שניתנו ללקוח מסויים בעת שהוא נושא ונותן איתו על הזמנה חדשה. נהג יכול להחתים לקוח שהוא פורק אצלו סחורה על תעודת משלוח. טכנאי יכול לדווח חלקים ועבודה על קריאות שירות תוך שהוא בודק את ההיסטוריה של המכשיר בו הוא מטפל.

אפליקציות פריוריטי מובייל של נגבסופט המחוברות לפריוריטי ERP מספקות לנו מידע חיוני שמנהלים זקוקים לו על מנת למקסם את ביצועי החברה ולדעת מה ההחלטה הבאה, שתהיה היעילה והמדויקת ביותר. כמובן שגם עובדי הארגון ואנשי השטח המשתמשים באפליקציה יקבלו את המידע הנדרש ללא עיכובים והעבודה על הפתרון החלופי תחל במהירות, בעוד הגלגלים בחברה ימשיכו להסתובב במרץ ובצורה היעילה ביותר.

אפליקציית ERP

תקשורת בזמן אמת מייצרת עבודה יעילה ועובדים מרוצים

כאשר לכל העובדים בחברה – מהזוטר ביותר ועד הבכיר ביותר – יש גישה למידע ולנתונים לוגיסטיים מהמכשיר הנייד, הם ינהלו את זמנם בצורה נכונה ויישארו מחוברים למה שנעשה בכל רגע נתון, לא משנה היכן הם נמצאים בעולם. במצב כזה, עובדי החברה לא צריכים לבזבז זמן עבודה יקר על פעולות מיותרות והם יקבלו את המידע הרלוונטי והמדויק באותו רגע בו הם זקוקים לו. בעקבות כך, הפרודוקטיביות הכללית של העובדים תעלה ובמקביל גם הסיפוק הכללי שלהם מהעבודה יעלה.

עבודה מהירה ונכונה תוך מציאת פתרונות יעילים בזמן אמת, הופכת את כל המערכת למרוצה ורגועה יותר, וכך גם את העובדים עצמם, שמשיגים תוצאות טובות בזמן קצר יותר. כמו כן עבודה בנגבסופט פריוריטי מובייל מייתרת שימוש בניירת וסריקות מתישות במשרד.

העברת המידע המאומת, הרלוונטי והעדכני ביותר ללקוחות ולשותפים לעשייה

מלבד השיפור שמספק מידע נגיש ועדכני בשיתוף הפעולה בין עובדי החברה, אחד היתרונות הגדולים ביותר הוא שיפור התקשורת ויחסי העבודה עם גופים חיצוניים. אם זה לקוחות אשר מבצעים הזמנות, למשל דרך אפליקציית הזמנות, אפליקציית שרות, או אפליקציית מכירות או קבלני משנה ושותפים עסקיים שעובדים עם הארגון באופן שוטף. מידע בזמן אמת מסייע לעבודה נכונה על סמך נתונים מדויקים ועדכניים. עובדי החברה צוברים ידע ורוכשים אינפורמציה שמספקים להם ביטחון. בעקבות כך אופי עבודתם וצורת התנהלותם נוסקים ומשתפרים בצורה משמעותית. עובד בעל ידע הוא עובד טוב יותר, מקצועי יותר וכזה שמניב תוצאות ורווחים לחברה.

שיפור ביצועים ללא עלויות משמעותיות

חשוב לזכור שצורת עבודה זו מייעלת את ביצועי החברה, ללא עלויות גבוהות בנוגע לתשתיות. ברגע שכל אדם נושא עמו מכשיר נייד ובו אפליקציה עם ממשק נוח וידידותי לתפעול, היתרונות בנגישות למידע הארגון והזנת מידע ישירות מול מערכת ה ERP הם עצומים.

חברת נגבסופט מציגה את Mobile4ERP מחולל אפליקציות לאנשי שטח מתוך מערכת פריוריטי

חברת נגבסופט היצרנית והמשווקת של תוכנת המסופונים Mobile4ERP מציגה תוכנה לאנשי שטח שבתוכה קיים מחולל היושב על מערכת פריוריטי ומאפשר למיישם מפתח ואנשי מקצוע מתחום הפריוריטי לבנות אפליקציה לכל הצרכים של אנשי השטח הנדרשים לצרוך מידע או להזין מידע אל מערכת ה ERP.

Mobile4ERP מגיעה עם מבחר גדול של אפליקציות לאנשי שטח: אפליקציית מכירות שטח, אפליקציית שרות שטח, אפליקציית נהגים POD, אפליקציה לאישורי רכש בשטח, אפליקציה לדיווחי יצור, אפליקציה לדיווחי פרויקטים, אפליקציית CRM לאנשי שטח, אפליקצית הזמנות ללקוחות, אפליקציה לדיווח נוכחות מהשטח, אפליקציה לספירות מלאי, אפליקציה לניהול מלאי, אפליקציה לניהול מחסנים WMS, ועוד.

כל האפליקציות תומכות בהתאמות הפרטיות שנעשו אצל הלקוחות בפריוריטי ומאפשרות התאמה לאנשי השטח כמו כפפה ליד.

מעוניינים באחד מהשירותים שאנו מציעים? אנא מלאו את הטופס הבא וניצור עימכם קשר בהקדם!