תוכנת מסופונים לטכנאים, אפליקציה לטכנאי שירות, אפליקציה לטכנאי שטח

אפליקציית שירות, תוכנת מסופונים לטכנאים בשטח משפרת בצורה דרמטית את השירות שארגונכם מציע ללקוחותיו. במאמר זה ניסקור 10 סיבות מדוע כדאי למנהלי השירות לצייד את טכנאי השטח, צוותי התקנות, ואנשי השירות שלהם באפליקציה לניהול שירות שטח.

אפליקצית הטכנאים Mobile4ERP מאפשרת לטכנאי השטח בארגון עם מערכת פריוריטי ERP למלא משימות יומיות באופן פרודוקטיבי במקביל להשגת שיפור בשביעות רצון הלקוח. הטכנאים יכולים לצפות ולעדכן מידע הכרחי תוך כדי עבודה בשטח, ובאמצעות כך ליהנות מקשר ישיר ובזמן אמת לגופי התמיכה והמידע של החברה. המידע כולל את לוח השיבוצים היומי שלהם, היסטוריית הלקוחות אותם הם עתידים לבקר, היסטוריית המכשירים אותם הם מתקנים ופרטי החיובים, בכל זמן ובכל מקום בו הם זקוקים לו.
תוכנת מסופונים, אפליקציית מסופונים לטכנאים היא הכרחית על מנת להעניק ללקוחות את חוויית השירות לה הם מצפים. הנה 10 סיבות מדוע אפליקציית הטכנאים של נגבסופט תקדם את מערך השירות שלך בצורה משמעותית ומיידית:

1. גבייה מהירה בשירות – כל המידע להפקת חשבונית חיוב ברורה

אפליקציית טכנאים מאפשרת לטכנאי השטח לתעד בקלות את שעות העבודה שלהם, את החלקים בהם עשו שימוש ואת משימותיהם אל מול מלאי החברה והזמנות העבודה. האפליקציה תסנכרן את המידע עם מערכת החיוב של החברה עם סיום עבודת הטכנאי, ותקצר את הזמן עד לקבלת התשלום. Mobile4ERP של חברת נגבסופט מסנכרנת את כל המידע מול פריוריטי ללא צורך בממשקים תוך תמיכה בכל ההתאמות הפרטיות.

2. טכנאי – הרשם את לקוחותיך

בהתבסס על תיקי הלקוחות הנמצאים בפריוריטי הזמינים בכל עת באמצעות האפליקציה, תוכלו להגיע לבית הלקוח מצוידים בכל הידע והיסטורית השירות שניתן להם, היסטוריה ללקוח, היסטוריה למכשיר, קונפיגורציה של מכשירים וכו'. לקוחות יתרשמו ממהירות ומיעילות השירות ומרמת הידע של נציג השירות.
Mobile4ERP של חברת נגבסופט מנגישה את המידע ממערכת הפריוריטי היישר למסך הסמארטפון של הטכנאי.

מסופונים לדיווח ייצור

3. קבל החלטות בהתבסס על מידע מדוייק

החלטות המבוססות על נתונים טובות יותר מניחושים מושכלים ונתונים בזמן אמת טובים יותר מנתונים מלפני חודש. עבודת השטח של הבוקר יכולה להפוך למידע עסקי מיידי במשרד, באמצעות אפליקציית השירות לנייד.
Mobile4ERP של חברת נגבסופט מעבירה לפריוריטי כל נתון בזמן אמת. כאשר יש נתק בתקשורת הנתונים נשמרים על המכשיר ונשלחים כאשר התקשורת מתחדשת.

4. הפכו את ממצאי הטכנאים שלכם בשטח למידע עסקי שניתן לפעול על פיו

האם טכנאי השירות שלכם אוספים רק את הנתונים הבסיסיים והנחוצים לחיוב הלקוח? התחילו לנצל את היתרונות הגלומים בעצם כך שטכנאי השירות שלכם מבקרים פיזית בבית הלקוח בכדי לאסוף מידע תחרותי, מידע הקשור בפיתוח עסקי ומידע נוסף שיכול להניע את עסק השירות שלכם קדימה.

5. צוותו את הטכנאי המתאים, ברגע המתאים

אפליקציית הטכנאים של נגבסופט  מחוברות באופן אוטומטי למערכת השיבוץ בפריוריטי כך שמנהלי השירות יכולים לקבל החלטות באשר לתכנון לו"ז העבודה ובאשר לציוות הטכנאים לעבודות וללקוחות בהתבסס על מיקום הטכנאים בשטח, זמינותם וכישוריהם.

6. תיעוד מדויק של קריאת השירות

טכנאי השירות יכולים לספק בקלות ובמהירות תימוכין לעבודות שנעשו בבית הלקוח באמצעות תמונות, חתימות של לקוחות, חיווי מיקום GPS, בקרות ואפשרויות נוספות המובנות בתוך האפליקציה. Mobile4ERP של חברת נגבסופט מאפשרת להחתים את הלקוח על גבי מסך הסמארטפון, לשדר חתימת מיקום, לסרוק בר-קוד, לחייג ישירות מהאפליקציה לנווט לכתובת הלקוח ישירות משדה הכתובת, לסלוק כרטיסי אשראי ולבצע כל דבר שהמכשיר הנייד מאפשר.

7. ממשו רווחים נוספים על ידי מעקב אחר כל קריאת שירות עד השלמתה

ככל שתדעו יותר פרטים לגבי העבודה שהטכנאים שלכם צריכים לעשות ומשך הזמן שייקח להם לבצע אותה, תוכלו ליהנות מרווחים מקסימליים בכל הזמנת עבודה. חברו את חבילות השירות שלכם למעקב משימות מפורט באמצעות הנייד כדי לצבור מידע נרחב לגבי עלויות חבילות השירות, תפוקתן ורווחיותן.

8. צמצמו את מלאי חלקי החילוף שלכם

חלפו הימים בהם הייתם מציידים רכב בחלקי חילוף אקראיים רק כדי שלא ייחסר דבר בשטח. מעכשיו, רמות המלאי מבוססות על המידע שנאסף ועל ניתוחו. באמצעותם נקבע קצב הרכישה, האחסון וההקצאה. עם תוכנת מסופונים לטכנאים, נהנים כל הגופים הרלוונטיים בארגון משקיפות מלאה באשר לקצב צריכת חלקי החילוף בשטח: רכב שירות – משרד; מחסן – רכב שירות; ורכב שירות – רכב שירות, תוך יצירת בסיס המידע הנחוץ לכם כדי לנהל מלאי מצומצם.
Mobile4ERP של חברת נגבסופט מצויידת ביכולת ניהול מלאי ומחסנים WMS כולל קריאת ברקוד ישירות מהמכשיר ותמיכה בכל תנועות המלאי בפריוריטי.

9. היו עקביים – שימרו על רמת שירות גבוהה בכל זמן נתון

אמצעים מיושנים לאיסוף מידע בשטח, כמו ניירת וגיליונות נתונים לא מסונכרנים, מקשים על ניהול עקבי של העסק. עם אפליקציית הטכנאים של נגבסופט קל לבנות ולעדכן באופן מרוכז טפסים סטנדרטיים וזהים לכל הטכנאים לשימוש בשטח, כמו טפסי בקרה, רשימת קריאות שירות לביצוע, אמצעים לקבלת תשלום בשטח, ודוחות המרכזים את המידע הנחוץ כדי לוודא את השלמתה של העבודה.

advantage

10. שמרו על הצוותים שלכם מחוברים בלי לעבוד קשה

אפליקציית שירות לטכנאי שטח שתמיד מחוברת, מחברת בין הטכנאים והעבודה שהם עושים לבין אנשי ניהול השירות באופן רציף והופכת את הצוות למקושר יותר, זמין יותר ויעיל יותר.
Mobile4ERP של חברת נגבסופט מאפשרת לדווח על מיקום הצוותים והטכנאים ואף לשוחח איתם בצ'אט מובנה בתוך האפליקציה.

מסקנה – אפליציית השירות Mobile4ERP של נגבסופט

לאור כל האמור לעיל, ניכר כי אין דרך טובה יותר לשפר את שירות הלקוחות, להגדיל את יעילות צוותי השטח ולשפר את רמות השירות של החברה מאשר עם אפליקציית שירות לסמארטפון המותאמת לפלטפורמות שונות ושיעילותה מוכחת. על ידי ציוד טכנאי השטח שלכם עם אפליקציה לנייד Mobile4ERP של חברת נגבסופט, אתם יכולים להתחיל לספק ללקוחות שלכם את השירות הטוב ביותר האפשרי, תוך הגדלת רווחיות העסק.

 

מעוניינים לשמוע עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!